perjantai 29. toukokuuta 2020

Tuure Kilpeläinen-Mä rakastan sua niin et se sattuu chords

G                           Bm
Vielä kaksi askelmaa
G                          Bm
Niin me huipulla ollaan
G                                   Bm
Me nähdään terracotta katot
F                                  C
Vasten laajaa maisemaa
G                                      Bm
Sä sanot eiks se ookkin outoo
G                              Bm
et nyt yhdessä kuljetaan
G                     Bm     F                           C
Kaks tuuliviirii heiluu, kun myrsky kohoaa

CHORDS
D                          Em
Mä rakastan sua niin et se sattuu
                 G                 Bm
Kun linnut lentävät yli pohjoisen kaupungin
A                     Bm                 (G)   D  F#m
Rakastan sua niin et se sattuu
A                         Bm                 (G)  D  F#m           
Mä rakastan sua niin et se sattuu

G                       Bm
Ei uskontoo, ei lahkoo
G                        Bm
Ei värii jota liputtaa
G                                Bm
Kun sä seisot siinä ja katsot kohti
F                                     C
Joo me yhteen kuulutaan
D                        Em
Mä rakastan sua niin et se sattuu
        G                       Bm
Kun laivat lipuvat yli vanhan mainingin
A                     Bm                  (G)  D  F#m
Rakastan sua niin et se sattuu!
A                          Bm                   (G)  D  F#m
Mä rakastan sua, niin et se sattuu!
A                          Bm                   (G)  D  F#m
Mä rakastan sua, niin et se sattuu!
A                          Bm                    (G)  D  A  D
Mä rakastan sua, niin et se sattuu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti